Hom2E
Twoja nieruchomość poczuje się u nas jak w domu. Nowo powstała agencja nieruchomości zgłosiła się do nas z prośbą o stworzenie wyjątkowej i niepowtarzalnej marki.
Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie nazwy oraz całej identyfikacji wizualnej wraz ze strategią komunikacji.
Strategia
Tworzenie marki to bardzo złożone działanie. Zanim rozpoczęliśmy jakąkolwiek pracę twórczą, opracowaliśmy strategię, która kierowała naszym procesem projektowania.
Jednym z największych wyzwań przy opracowywaniu strategii marki jest określenie, w jaki sposób poprzez design osiągniemy silną, unikalną i znaczącą tożsamość marki.
Dogłębne badania i analizy pozwoliły uzyskać informacje na temat konkurencji zewnętrznej i segmentacji rynku, a także mocnych i słabych stron firmy. Wszystkie te działania doprowadziły do powstania bardzo unikalnego stylu i tonu głosu marki.
Design i implementacja
Badania i analizy umożliwiły nam stworzenie nazwy, komunikacji oraz logotypu, które są łatwe do zrozumienia, unikalne i wyróżniające się z tłumu.
Nazwa jest prostym słowem „home” z liczbą „2” wstawioną po literze „m”, która odpowiada jednostce metra kwadratowego, głównej jednostce miary wielkości nieruchomości.
Nazwa hom2E ma podwójne znaczenie. Cyfra 2 jako słowo może być czerwona jako „home to E” – litera „E” oznacza „Everyhome”, dlatego można ją czytać jako „home to Everyhome” i zostało to również zaimplementowane w strategii komunikacji.
Logotyp przedstawia różne elementy związane z nieruchomościami. Na przykład litera „m” wygląda jak budynek pod kątem, a litera „E” reprezentuje loft widziany z boku.